Mirosunannesi Zaten huysuz bebeğim iyice huysuzlandı gece uyku saati 9 ken şimdi 11 oldu çünkü uykuya direniyor sürekli salyalı ve damak kaşımaya çalışıyor 🥺 daha sadece 3 aylık hemen başlar mı diş belirtileri ne zamana çıkar ya da
Waris Mirosunannesi ataktır bu😬 allah yardımcınız olsun zor bir atak dönemi bu. Gerçi her bebişte farklı oluyor bizi çok yıpratmıştı. Ama sonra düzeliyor merak etmeyin. Siz sadece sabırlı olup rutinlerinizi bozmayın.
Daphnemom Başlar ama henen çıkmaz. Biz 3 aylıktan beri salya eller ağızda huysuzluk 5.5 aylık oldu hala bekliyoruz ☺️
Mirosunannesi KardelenYB ne zamana geçer acaba ya ayağımda sallayarak uykuya geçerdi iki gündür onuda istemiyor memede hoplaya hoplaya uyuyor uyanıyor biraz ayakta falan karışığız 😭
Mirosunannesi KardelenYB sonrada 4. Ay atağı geliyormuş 🤦🏻♀️ Bitmeyen ataklar dişler falan ….. huysuz bebeğim daha da huysuzlaşıyot
Nil164 Biz atak dönemindeyiz son 9 gün diyor ama 3 ayın sonunda başladı son günlerde daha da arttı huysuzlugu kan veya demir vitamini de huysuzluk yapar mi acaba atak haricinde ? Atak Allah sabır versin çok zor.4.aydaki hele en zoruymus.
Mirosunannesi Nil164 hiç bilmiyorum biz sadece gaz damlası kullanıyor d vitaminine ek olarak ama genelde zaten huysuz bi bebekti benimki atak haftalarında daha bi coşuyor