Ttt933222 Beebgim 4 aylik ve hiriltisi var, hapsiriyor gözleri akıyor ve öksürüyor. Evde uygulanabilecek önerileriniz var mi
Ravzanin_annesi Benim kızımda 3 buçuk aylıktı geçen hapta öyleydi çocuk toktoru doğduğunda bı tane krem yazdı onu sürdüm hiiriltisi içinde fizyolojik serum kullandım çok şükür geçti bide bol bol emzirdim atlattı çok sukur