Nisagerek Hanımlar kızım doğduğundan beri tırnakları böyle sürekli yamuk ve arada iltihap topluyor bu konuda bilgisi olan var mi ?![] https://ibb.co/vY1R16b https://ibb.co/mv1p9Lb https://ibb.co/xfxkNQ2 (src)
xnurcanx Yanlara doğru geniş oldugu icin etine bariyodur o yuzden iltihap yapıyordur, bebek olmasa yanlardan kesip daraltin diycem cunku bende de ayni sorun olmustu ama o bebek doktora gosterseniz daha iyi olur sonucta iltihaplaniyormus
Eb1 Tırnak yapısını bilemiyorum ama batma gibi olan yer için doktor bana elle aç masaj yap dedi tombul olduğu için baskı yapıyor etleri
Nohutannesi Nisagerek bir doktora danışın. Tırnak katları ayrılıp saplanıyor muhtemelen enfeksiyon kapıyor. Ama tırnağın bu şekilde ayrışması belki bir vitamin mineral eksikliğinden olabilir tabi olmayadabilir ama paylaşmakta fayda var.
Nurdem0433 Nisagerek ilk doğduğunda benim oğlum da aynısıydı Dr resim atmıştım getireyim mi diye gerek olmadığını söyledi bana günde 3 defa batikon sür demişti ve çok şükür geçmişti resmî görünce sanki benim oğlumun ayağını görmüş gibi oldum