Arkadaşlar geçen ay 16sında adet olmuştum. Ancak bu ay hala olmadım. Hamile miyim diye korkar oldum çünkü bebeğim çok küçük 4 aylık. Geçen hafta bulantı, adet ağrısı gibi ağrım çok oldu bu hafta o kadar yok. Ara ara gelip giden bulantım var. Ancak test yapıyorum negatif. 4 aylık bebeğim var emziriyorum. 2. Çocuk düşünmüyorum ama bu belirtiler ne. Günde 2-3 kez test yapıyorum korkuyorum hamileysem diye. Testler hep negatif çıkıyor. Emzirip de böyle belirtileri olan oldu mu. Hormonlardan dolayı mı böyle. Yoksa hamilelik mi niye böyle yaa😕