ikibabybirmom benim de sütüm 3. Gün gelmişti çoook azdı mama takviyesi yaptım ama sonra inat ettim yapabileceğim her şeyi yaparak artırdım sütü 7. Gün de mamayı tamamen bıraktım. Çünkü ne kadar çok emerse bebek o kadar süt sağlıyor vücut. Tamamen arz talep meselesi. Karnı tok olan bir bebek güçlü emmediği için süt oluşumu da ona göre az oluyor. Öncelikle suyu bol tüketmeniz lazım. Ben gün içinde yarım litre komposto, hipp stil tea çay 2 kez , bestlak damla, tahin helvası ve hurmayı düzenli yiyerek etki sağladım. 3 4 gündür de lactamil anneler için süt tozu var onu kullanıyorum onun da çok etkisini gördüm. Çok şükür çoğaldı sütüm. Uyku da çok önemli bulduğunuz her fırsatta uyuyun bebeğinizi de göğsünüze yatırarak uyuyabilirsiniz oksitosin hormonunu canlandırıyor.