Ceren255 bizde 2 ay bitiminin hemen ardından sağ meme reddi yaşadık sağ tarafa yatırdığım anca kıyameti koparıyodu. Önce solu verip sağa döndürmeden solu veriyor gibi çektim sağ memeyide sola yatırıp emzirdim. Sonra onuda çözdü almadı 3gün boyunca ağladı onuda alsın diye uğraştığımdan diğerinide almadı. Araştırdım uyuklama anınca uykuya geçişte ve uyku arası emzirmeyi deneyin biz öyle atlattık. 10gün uğraştım tam normale döndük çok şükür. Ama bn ilk 3 gün ağladı diye stres yapıp sağım yapmadım sütüm çok azalmıştı. Sakın stres yapmayın herkes yaşıyor geçici bir durum aç diye mamayada sarılmayın biberon kesinlikle vermeyin. Bn sağdığım sütü şırınga ile verdim emme refleksini özledi ve meme aradı. Sütümyok denecek kadar aza inmişti emzik yerine bol bol emzirdim doymadığını hissettiğim yerde şırıngayla içirdim. Biberon kolaylarına geliyo memeye dönmekte daha zor oluyor. Enince sonunda unutacak stres yapmayın herşey düzelecek