Eşinize katılıyorum. Aç olsa ağlar bebek huysuz olur. Ona 2-3 dk emmek yeterli geliyor demek ki. Hem daha 3 aylık midesi ne kadar ki 10 dk emsin. Bazı bebekler hızlı hızlı ve güçlü çeker sütü, bazıları ise yavaş yavaş çeker. Sizin bebeğiniz hızlı emenlerden demek ki. Kilo alımı güzelse, çişli bezlerinin toplam ağırlığı 250 gr buluyorsa hiç takmayın. Hele ki bunun için kavga edip stres yaratmayın bence.