Gizeminannesi_04 Kızlar bebeğime bebelac mama aldım, gaz vs yapıyor mu kilo aldırıyor mu? Kullanan var mı bebelac gold değil, sadece bebelac olanından aldım💜
Ookaan Gizeminannesi_04 ben bebelac kullanıyorum 2 yaşında oğlum ve 5 aylık kızım ikisi de doğduğundan beri içiyor gelişimleri de güzel öle gaz sorunu falanda yaşamadım