En son dualarınızı istemiştim Çarşamba nöroloji uzmanı görecek nolur kötü bişe çıkmasın dedim kızım dün ve bu sabah tekrar nöbet geçirdi ve dünküyle sabahki farklı nöbetlerdi videosunu çekebilmiştim doktor iyi ki de çekmişsin dedi dünkü nöbet west sendromuymuş ve çok nadir görülüyormuş sabahki ise sağ tarafı kasılıyordu sadece tik gibi EEG ve MR çekildi daha kötü bekliyordum beklediğim kadar kötü değil ama temiz de değil dedi keşke şu sabahki olsaydı sadece west sendromu olmasaydı dedi o daha kötü ve inatçıymış çünkü. Şu an yatışı yapıldı ilaç tedavisi başlatıldı cevap verecek mi vermeyecek mi ona bakıcaz yapabileceğimiz tek şey dua dedi lütfen dualarınızı esirgemeyin kızımdan içim yanıyor sütüm kesilecek artık o kadar kötüyüm ki daha minicik. Bir mucize bekliyorum Allahtan o ol derse olur ancak bol bol duaya ihtiyacım var