Sevgilimmm Tosbik6 MGS marka kullaniyorum. Eğer memnun kalmasaydim pahalı olanlardan alacaktım ama hiç gerek olmadı 70 TL ye almıştık.
Fatmak89 Tosbik6 kızım 11aylik hiç almadım valla hep yerde yedik bizimle yedi yerde yedirmeye alistirsim rahat rahat eliyle yiyor valla bizde yerde yiyoruz sonuçta diye almadim
Tosbik6 Sevgilimmm evet aslında önce denenebilir ama biraz rahatsız duruyor sanki sadece yemek için değil oturursa tabi bide işlerimi yaparkende içinde otursun istiyorum
Sevgilimmm Tosbik6 İçine minder aldım ben . Mama sandalyesi minderi. 9 aydır oturuyor . Mutfaktayken de yanıma alıyorum. Gerçekten 400-500 TL lik mama sandalyesi alacaktım ama önce bunu deneyeyim dedim. Sonuçta işlev aynı.
Tosbik6 Sevgilimmm kesinlikle öyle bende fazla para vermek istemiyorum zaten en kötü dediğiniz gibi aslında önce bi deneyelim olmazsa sevmezse başka alırız teşekkür ederim ben onu bi düşüneyim 🙏🌸