Cngzhn Kizlar adetim biteli on gunu gecti,su an adet olcak gbi kahverengimsi kirmizmsi bir kan geliyor ara ara,sildikce geldi smdi yok mesela,.bunu yasyaan var mi aranizda??ilk defa boyle bir sey yasadm
Esoesma Cngzhn ben 8 ay oldu doğum yapalı sürekli leke kanama vs var . 🙄 aşırı sinir bozucu. Doktorum normal demişti ilk 1 sene.
Cngzhn Esoesma tesekkur ederim canm cevabin icin,ben dogum yapali 22ay oldu,yani yeni degil,ama emziriyorum,ilk defa yasadim bu durumu