Merhaba güzel anneler. 7 aylık oğlumla 7 saatlik bi yolculuk yapmamız gerekiyor. Oğlum cok terleyen , amaa cok cok terleyen bir bebek. İlaveten ben tecrübesiz ve panikatak bir anayım🙈 klimayı açmazsak herhalde ölürüz sıcaktan ama klima da cocugumu carpar mı terleyince fln napmam lazım düşündükçe daralıyorum. Bana bi kaç fikir verin nolur nasıl geçer bu yolculuk, siz yolculuğunuzda ne yapıyorsunuz💕