8 aylık oğlum iki gün önce komidinden tutunurken düştü ve düşerken üst diş eti komodine geldi sanırım kesilmiş. Bugün ancak gösterdi tam da dış çıkıyormuş zarar görmüş diş. Burda tanıdığım dişçi ya da doktor da yok mesaj atıp sorabilecegim birisi var mi fotoğrafıyla. Buraya nasıl fotoğraf ekleniyor size gostersem