Gultennd Kızlar bebeklerinize kısa kol şort giydirmeye başladınız mı ? kocaeli de oturuyorum . Arada kaldım üşür mü acaba 4.5 aylık
Deletedmom27337 Gultennd bnmkide 2 aylık şaştım kaldım. Evde kombi yanıyor ama dışarısıda sıcak. Uzun kollu ve eşofman giydiriyorum sıcaklıyor. Kısa kollu giydiriyorum üşüyor 😂 bende ne yapıcam bilemedim 🙈 Derincedeyim bende
minnostospik Gultennd bebeğim 8 buçuk aylık gündüz sort kısa kollu ve gece yatınca ince uzun kollu giydiriyorum
Demiralpinannesii Deletedmom27337 bizimki de 2 aylık bende ne giydireceğimi şaşırıyorum evin içi 27 derece gosterıyor biz kısa kolluyla dolaşıyoruz bebişe de ince uzun kollu zıbın ve alta uzun giydiriyorum yazlığa geçmeye cesaret edemedim daha