mertveannesii_ 2 buçuk aylık bebeğim dün akşamdan beri kısa süre emip ya göğsümde ağlamaya başlıyor yada 5 10 dakika emip bırakıyor böyle bir durum başına gelen varsa neden olur ne yapmayalım acaba doyuyor mu aç mı anlamıyorum
Aselipekveannesi mertveannesii_ ya memede uyumak istiyordur yada memeden cok tanzikli sut geliyordur ters bisey yoktur merak etmeyin
mertveannesii_ Kantar ağladığında evet kaldırıp uğraştığım da gazını çıkartıyor ama ağlamasa Bile kısa süre emiyor önceden daha uzun uzun emerdi ama
Teemo07 mertveannesii_ artık daha cok güçlendi çenesi, daha kuvvetli çektiğinden daha cabuk doyuyordur. Benim ki daha 1.5 aylık geceleri 5 dk emip geri yatıyor. Bir bucuk saat sonra tekrar kalkıp emiyor. Tüm geceyi 5′er dk yla geçiriyor.
Lay Emmesi kuvvetlenmiş olabilir. Benim kızım 7haftalıktan beri 6-7dk emiyor şu an 11 haftalık kilo alımı normal gidiyor. Siz de uzun dönemde kilosuna kısa dönemde çişli bezlerine bakın. Günde 5-6 çişli bez varsa çişin rengi açık renkse problem yok