Eczmery Merhabalar, doğumunuz bebeğiniz hayırlı olsun inşaAllah 👐
Benim de dikişim vardı ama sanırım dışarı da değilsi çünkü ben pansuman yapmadım yapın demediler. Ama otururken zorlandım 5 7 gün kadar.
Banyo yaparken dikkat ettim falan.
İlk iki gün depend tarzı bez taktım, eve gelince Sleppy’nin pedini kullandım 20.günden sonra sarıya döndü akıntım şu an hala sarı olarak geliyor.
İlk zamanlar pedimi 5 6 kere değiştirdim hem akıntı çok oluyor hem de kokulu oldu benimki.
Yani 5 6 paket ped alın her dakika değiştirin gerekirse mikrop kapmaması açısından 😊
Yastık kullanmadım, belki işe yarar denersiniz 😊