Minikcik son 1 haftadır öyleyiz. Büyüme atagı diye geçiyormus 5hafta. 1 ay 13 günlüğüz. Kaç gündür sadece aglıyor. Sebebi yok gibi. Gazı cıkıyor aglıyor emerken aglıyor kusuyor aglıyor kucakta aglıyor yatıyor aglıyor.. Bir de reflümüz var. Sürekli kusuyor, kustugundan da korkup aglıyor belliki bogazı yanıyor. Özellikle 4 gündür perişanım, uyumuyor da.