Baharceyhan Nohutannesi bugün götürdüm kulak boğaz ve ciğerler de birsey çıkmadı idrar da enfeksiyon olabilir dedi doktor idrarini verdik sonucun çıkmasını bekliyoruz bugün ikinci gün ateşi 39 düşmedi hala Belçika da yaşıyorum bakayım burda var mi
Nohutannesi Baharceyhan inşallah sorun neyse çözülür. Ateş bebekleri de bizi de çok yıpratıyor. Geçmiş olsun🌸
Baharceyhan Nohutannesi şükürler olsun bugün normale döndü kızım iki gin boyunca 39,5 ve üzeri ateşlenerek atlattı ama iki günün yorgunluğu var yavrum da uyumak istiyor diş çıkarması ne zormuş
Baharceyhan Arkadaşlar kızım 6. Hastalık gecirdigi için düşmeyen yüksek ateş yaşamış bugün kırmızı döküntüler oldu vücudunda ateşi de düştü bilgi vermek istedim