Nur00 Bende 10 aylıkken hamile olduğumu öğrendim şimdi 15 haftalık bebişim 1 yaş 23 günlük de oğlum var. Emzirmeyi neden bırakıyorsunuz onu anlamadım ama ben devam ediyorum, inşallah Rabbim nasip ederde Bi sorunumuz çıkmazsa doğumdan sonra da emzirmeye düşünüyorum oğlumu 🙂