Nur00 Bebeğim 10 aylık ve bugün takrar hamile kaldigimi öğrendim çok korkuyorum ve çokta üzülüyorum yawrumu sütten keseceğim icin☹️
Mom356 Nur00 benım kızımda 10 aylıktı bende hamile kaldım şu an kızım 18 aylık bende 30+4 haftalık hamileyim çok şükür🙏🏻😍
Balkizlarim Nur00 bende 15 ayllikti 2 . Bebegim olmustu bence hayirlisi ya uzulmeyin allAh sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸🙏💚
Yamanikko Nur00 canım neden sütten kesiyorsun ki emzirebilirsin doktoruna danış bilgi verir sana. Benim gebe annelerim emziriyorlar doğurunca ikisini birden emzirenlerde var
Nur00 Mom356 Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin inşallah zor oluyrmu ikisi birden yani ben çok korkuyorum birinci hamileliğin çok sorunlu geçmişti kafam çok karışık
tulayaluc Mom356 Üzülmeyin tandem emzirme yapabilirsiniz doktorunuza sorup sağlıkla gelsin inşallah 🤲 😊
Balkizlarim Nur00 korkmayin tadini cikarin ve emzirin 🙏🌸bisey daha diycem guclu beslen allahin izniyle iyi olursun kucagindakide karnindakide sende 🍭
ecemm-6161 Nur00 şakın üzülme canım Allahtan geldi o sana kaderinde varmış oyke düşün hayırlısı olsun 😊🤲🏻
Nur00 Happyblue normal doğum yapmıştım aşırı enfeksiyonum vardı ve dikişlerimde tekrar açılma olduğu için takrar dikiş atıldı çok zorlu bir süreçti benim için
leynanin_pembemantosuu Nur00 kesme canım sütten hamileykende emzirebilirsin zaten doktorun söyliyecektie
Happyblue 2bebe1ana peki bu kadar koşa aralıkla hamile kalınca bununla ilgili sorun yaşadınız mı? Sezaryende 2 yıl ara verin diyorlar ya o yüzden merak ettim bende planımı ona göre yapacağım 😅