balpetegimmmm Kızlar bebeğim 9 günlük . doktor günde bi defa 3 damla dedi. ÜZerinde her damla 3 damlaya denktir yazıyor. Dün kullanmaya başladık gaz problemi başladı. Sizde neler oldu ?
ezogelinn balpetegimmmm bizde kullanıyoruz bebeğim şuan 9 aylık bize yan etki yapmadı bir fıs 3 damlaya eşit ısterseniz bir fıs ağzına sıkın ister 3 damla kasığa döküp verin
mehmos balpetegimmmm ben diğer d vitaminlerinin gaza sebep olabileceğini duymuştum ocean en iyilerden ben de kullanıyorum
Sibelaslan balpetegimmmm fısfıs aparatı bifıs tam 3 damlaya denk geliyo tazyikli olduğu için kaşıkla veriyorum
twinmamma Bende ikizlerime kullanıyorum herhangi bir gaz problemimiz olmadı doğduklarından beri kullanıyoruz