yavrusununannesii 1 yaşında oğlum 6 aylıkken aldım biberonu değiştirmek mi lazım hijyen için ama sıcak karbonatlı suyla yıkıyrm
Sedaahmet yavrusununannesii ben biberon degilde emzigi degiştirmiştim bir defa. Onda da oğlum ısıra ısıra parçalamiştı 😅 mecbur degistirmek zorundaydim. 1,5 yaşından sonra biberonu birakti, suyu herşeyi normal bardaktan icmeye başladi.
Organikumos yavrusununannesii 3 ayda bir değiştiriyorum ben hep kaynatmaktan biraz zaten dokusunda değişiklik oluyor zamanla. Lansinohun başlıklarını kullanıyorum çok kalınlar görüntüde bir farklılık oluşmuyor aslında ama bakteri vs ürüyordur heralde onca kaynatmaya rağmen zamanla yada satış stratejisi bilemiyorum 😅
Elif_Naz Bende hiç değiştirmedim 7 aydır kaynatıyorum sık sık ama iki ayda bi değiştirin demişti eczacı bize aynı emzikler gibi işte