Kaç güne alışırlar anlamadım. Bırakalı 2-3 hafta oldu yine uyanıyor. Dün gece çok ağladı. Ama gözü kapalı bir şekilde kucağıma aldım kendini attı. Yatağına geri yatırdım ağlamaya devam etti. İnternette gece terörü olabiliceği yazıyor. Anlamadım. Memeyi mi unutmadı bünye yoksa gece terörü müdür?