Mer0101 Güzel anneler kullanan var mı acaba kiraz çekirdekli gaz kemerini memnun kaldnınz mı ve nasıl ısıtılıyor nasıl kullanılıyor bilgilendirir misiniz
Daphnemom Mer0101 kemer değil de küçük torba olarak vardı mikrodalgada ısıtıp karnına ayak altına falan koyuyordum kışın
Eymenduygy Mer0101 Mer0101 ben kullandım sevibebe ninalmıştım kemer mikrodalga da biraz ısıtıp karnına bağlardım iyi geliyor ılık ılık rahatlıyor 🤗
AliidilMom Mer0101 bebeğim kolik değildi ama bende almıştım e bebekten mikrodalga da ısıtıp kemerin içine takıp öyle koyuyordum pek bi işe yaramadı öyle duruyor