Asafefendi Arkadaşlar 5 aylık oğlumun dünden beri burnu tıkalı.nefes alırken zorlanıyor.ara ara da öksürüyor.aspiratörle devamlı burnunu açtım.bundan başka neler yapabilirim?ıhlamur verilebilir mi? Önerilerinizi bekliyorum
Alyask Asafefendi az az verebılırsın ıhlamurun zararı olmaz dıye düşünüyorum bızde 9 aylığız prospan kullandık tamamen bitkısel gectı öksürük devam ederse dr götürün
Ilknurutku06 Asafefendi Bende doktora götürün. Benim oğlum da hafif hafif başlamıştı. Birden arttı buhar veriyorum şimdi
Tazeannecik Asafefendi ben 3 aylık olduğundan beşe veriyorım ayva ıhlamur kaynatıp. O zamanlar 2 çay kaşığı falan veriyordum. Şimdi yarım cay bardağı falan veririm içerse. İçmezse zorlamıyorum. 6 aylığız
aysglerdenn diş çıkardımı diş çokarırkende oluyormus benım bebegımdede var ama dısnyataklarımkabarmıs buyuk bı ıhtımal ona baglı
Asafefendi aysglerdenn henüz dişi yok ama damakları kaşınıyor zorlanıyor farkediyorum. Bilemedim ki nedendir