Zuleyhamom Kizlar yanağımda koskoca sivilce desen değil çıban değil resmen göktaşı çıktı 1 aydır yok aynı disimden oldu sanıyorum lütfen hinonerisi olan varmı Allah rızası için aynaya bakmak istemiyorum artik
uykusuzMoMm Zuleyhamom kara merhem iyi gelebilir cnm bılemedmkı resm atsan gorselden ne oldugunu bılen anneler cıkar elbet
doruk33 Zuleyhamom cildiyeye gidip baktırın bir merhem veriyor şimdi nasıl olduğunu bilmek lazım öSS e hazırlanırken bende de çıkmıştı ben sivilce sanmıştım meğer kan çıbanı çıkıyormuş stresten tedavi olmuştum o zaman antibiyotikle. Bu yüzden bir baktırın derim.
Nohutannesi Zuleyhamom üstte kalsın postunuz ama bence cildiye şart. Şimdi biz bir şey öneririz daha kötü olur falan… bu arada gök taşı benzetmenize hala gülüyorum siz sağ olun🤭😂 yine de doktora gidene kadar çay ağacı yağı sivilcelere iyi geliyor belki deneyebilirsiniz
2kezanneoldu Zuleyhamom google ye girin resim link yazın resmi oraya yukleyin sonra ordaki linki buraya yapistirip paylaşın yada durun size ben link atayım tıklayın https://resimyukle.io
Zuleyhamom doruk33 Görseniz kotkarsiniz kanlı şekilde zaten doktor bulamıyorum ki ozelede durumlar müsait değil napicam ya doğal bişey yokmu acaba
doruk33 Zuleyhamom Kanliysa kan çıbanı olabilir antibiyotiksiz geçmez diye düşünüyorum. Devlette vardır cildiye
Uzaymekiii Zuleyhamom gratiste falan sivilce bandı satılıyor onlardan kullanabilirsiniz. Çay ağacı yağı iyi geliyor onu kullanabilirsiniz kara merhem diye bi krem var eczanelerde satılır o zaten sivilce kremidir ama önce doktora görünün kıl dönmesi olabilir kistik bişey olabilir çıkamamış bi sivilce olabilir.. bi doktor tanısı daha iyi olur😌
Uzaymekiii Zuleyhamom yaa o zaman üstüne antibiyotik krem sürün bari de hem tekrar etmesin hem de iz kalmasın