Merhaba anneler, bebeğim 4 ay 9 günlük bugüne kadar hep anne sütü ile beslendi. 4 ay kontrolünde 6,5 kilo çıktı aradan bi hafta geçti aşıya gittik sağlık ocağına-50 gram vermişti hemen doktoruna gittik Aptamil mama verdi ama kızım asla biberon istemiyor ağlıyor, aynı durumu yaşayan anneler siz neler yaptınız?