Bebeğim 14 aylık ve sürekli temizlik yapan biriyim.Bebeğimin tahlilinde amip kisti çıktı.İnternetten baktım temiz olmayan yerlerde vsss olur diyor.Gözümden sakınıyorum bebeğimi günde 6 defa kıyafetletini değiştiriririm.Nasıl oluyor bu bakteri.Bilen varsa yazsın lütfen.Çok kötüyüm