Mina25 aldı ama çok isteyere degil bndede hata var zorlamadım hiç hala gögsümde süt var ama digerini emerken ondan akıyodu sürekli zmaanla terbiye oldu zaten kilo alımı güzeldi sıkıntı yaşamadık hiç mamaya fln gerek kalmadı 6.ayda ek gıdaya geçtik ama daha cok emiyordu 10 aylıgız yeni yeni ek gıdadan doymaya başladı Daha cok emme agırlıklıydı beslenmesi