Sumeyra87 5 aylik oglumun sag ayak parmaklari ayni hizada dururken sol ayaginin orta parmagi digerlerinden asagida duruyor.sanki sigmamista asagiya kacmis gibi.varmi boyle bisey yasayan duzeliyormu acaba.
uykusuzMoMm Sumeyra87 kaynanamın parmagı oyle cnm😃 çok kısa yamuk yumuk senın eşinin oylemı genetık olabılır
thecatcherintherye Sumeyra87 benim kızımın da ayak parmaklarının bazıları aynı hizada durmuyor. Yaş aldıkça düzeleceğini söylemişlerdi doğumda , fakat ben inanmıyorum. Yazın bir çocuk ortopedistine götüreceğim.
Kubra5657 Sumeyra87 benim kızımın öyleydi düzeldi çoğu bebeğin öyle merak etem cnm oğlumda 21 aylık öyleydi bir kaç haftadır daha normale dönüyor şimdi artk
Kubra5657 Sumeyra87 olucak inşallah kardeşim hiç canını sıkma elhamdulillah ayakları var sağsalim ne güzel geçende bir arkadaşım dogum yaptı bebeginin bir ayağı yok ne kadar üzgün anlatamam halimize ne kadar şükür etsek az 🤲🏻
Zeynepsevgi Sumeyra87 yorumunuza o kadar güldüm ki gece gece 😂 sağmamış ta aşağıya kaymış gibi 😂 benim kiziminda öyle iki ayagindada var orta parmaklar sadece zamanla düzelir inşallah
Sumeyra87 Zeynepsevgi ayy baska turlu nasil tarif ederim bilemedimki.diger ayagin parmaklari dumduz sirada o sanki boyle aradan asagiya kacmis gibi😂
Sumeyra87 Kubra5657 allahimmm sen koru yarabbim.kesinlikle ne kadar sukretsek az.rabbim ysrdimcilari olsun.