Merhaba, 5 aylık bebegim var. İnek sütü proteini alerjisi denildi ben yaklaşık 3 4 aydır diyetteyim, fakat ara ara hala kakada kanamalarımız oluyor. Ben diyetteyken kaçak da yapmıyorum. Süt, süt ürünleri, tereyagı, peynir çeşitleri, dana eti hatta fındık fıstık bile tüketmiyorum. Doktorumuz bugün biraz memeden uzaklaşıp mama verelim dedi. Ama onu da istemiyorum. Memeyi unutur diye korkum var.
Benim gibi diyette olup hala arada kan gören var mı nasıl bir yol izlediniz acaba