Ays125 Merhaba arkadaşlar devlet doğum parası süt parasından başka yeni doğan bebeğe başka şeyler veriyor mu? Bide 2018 li oğlumun süt parasını alamamıştım sigortamiz olmadığı için ikinci oğlum oldu onunla birlikte verirler mi?
harley Ays125 doğum parasını kimlik için basvurdugumuzda yaptık 300 tl emzirme parasıda eşime yatmıştı pttden aldık 232 tlydi toplam 500 aldık
elifineylulu Damlaarjen Bize hastaneden çıkmadan hastane raporuyla hastane içinde bir yere yönlendirdiler onlar sisteme girdi 10-15 gün icinde de eşim sordu postaneye 300 lira yatmıştı ben gidip çektim benim olmam gerekiyormuş
harley hamideankara herkes icin gecerli googleden kurumsal ödeme ekranına girsin eşiniz bende tesadüfen eşimin e devletinde görmüştüm