Eslinam Yagmurhazal kilo alımı iyiyse sorun yok çünki her bebeğin kendine özgü beslenme alışkanlığı var
Daphnemom Benim 5.5 aylık kızım da zorla 120 ml içiyo 4 aylıkken 4 saatte 1 150 içen çocuk şimdi sabah öğle akşam 120 içiyor sadece aralarda istediği kadar meme emiyor bi de yavaş yavaş ek gıda başladık mecbur meyve püresi yoğurt falan veriyorum.
bgm_clk11 Asel-pinar bizimkide 4 aylık aynı 🤦🏻♀️ Çok nadir bazen 120 içiyor. istemiyor içmek demekki doyuyor diyorum ama bana da az geliyor 😂
Deletedmom0099 benim kızım ek gıda seviyor, yemek tabağı kadar çorba falan içiyo ama mamayı 10.5 aya kadar 120 içti, şuan 150 içiyor 11 aylık
Asel-pinar Minikoalamm hayır yok canım sadece gece emiyo mlsf 🤦♀️ Fazlasını içmiyor bi türlü ama kilo alımı iyi çok şükür . Doktorda dedi 150 filan içer dedi denedim içmiyo sadece sabah bazen 120 cc içiyo
Minikoalamm Yagmurhazal 4 aylık için az değil mi canım yanlış anlama yargılamak için sormuyorum ben mi fazla veriyorum diye onun için sordum
derinsmoms Yagmurhazal 1 yasına giricek kızıö 120 üzerine cıkmadım doktor cık dedı daha 7 aylıkken yınede yukseltmedım 3 bucuk 4 saatte bır mama sabah oglen aksam aralarında içiyor
Minikoalamm Asel-pinar canım parça parça versen 90 versen 2 saat geçtikten sonra bidaha versen bana arkadaşım oyle demişti benimki de kusuyor fazlasını öyle parça parça vermeye başladım