Annesizanne önce şubeye gider, size mesaj gelir :" ürününüz teslim edilemedi, şubeden alabilirsiniz."diye. Bı kaç gün süresi var, bu sürede almazsanız geri iade edilir gondericiye. Zaten kapıda odemeymis, almak istemiyorsanız hiç teslim almayın. Gelen görevliye iade edilecek deyip hiç almazsanız direk geri gider