Kızlar ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏼♀️ aranızda deneyen var mı? Merak ettim. Geçen gün instagramda yorumların altında denk geldim. Bikaç kişi doğum sonrası çatlaklarına fito krem sürerek çare bulmuş. Sonra kremin içeriğine baktığımda yazıyo böyle bişi. Aranızda kullanan var mı? Şuan emziriyorum bende kullanabilir miyim 😅🥰