Aselmir doğduğundan itibaren D vitamini veriyorum doktor 2 yaşına kadar dedi. Şuan 14 aylık ve 2 ay önce Möllers aldım tutti frutti tadı var ve kızım severek içiyor, birde Multi Sanastol içiyor, sürekli hasta olurdu dışarı çıksa şimdi çok şükür bağışıklık sistemi güçleniyor maşAllah 🤗🧿