Merhaba anneler oğlum ayın 25 inde tam yirmi aylık olacak.
Bir aralar legolarina sarmıştı kendi kendine oynamaya çalışıyor du su sıralar hiç bir oyuncağı na elini sürmüyor annemin bahçesine götürüyorum bir sürü traktör kamyon sürekli oturuyorum başına onunla birlikte oynuyorum nasıl oynayacağını da gösteriyorum ama beni de bırakıp geçiyor başka şeylerle oynuyor mesela ağacın altında oturuyor Kendi kendine toprak kaziyo süpürge alıp yerleri süpürüyor oyuncaklar la hic bir alakası yok biktimi oynamayı mi bilmiyor anlamadım bebesi böyle olan varmı acaba