Zynp10 mesela bir tane elma, bir tane şeftalinin kabuklarını soyup doğruyorum küçük bir tencereye. Üzerini geçecek şekilde su koyup pişiriyorum onları. Baya çatalla dağılacak hale gelene kadar pişiyor. Sonra 3-4 yemek kaşığı irmik ekleyip biraz daha pişiriyorum. Pek katı olmaması gerekiyor çünkü soğudukça çok katılaşıyor. İlk sıcağı gittiği zaman da pekmez koyup blenderdan geçiriyorum. Sonra sıcakken hemen küçük kavanozlara koyup kapatıyorum kapağını. Soğuduğu zaman buzdolabına alıp 5-6 gün kullanıyorum. Bozulma olmuyor. Meyveleri de örnek olarak söyledim. Mevsimine göre kayısı, mürdüm eriği falan da ekliyorum. İnşallah sever bebeğiniz