Kızlar merhaba benim kızım 7 aylık ve ben hâlâ tam anlamiyla ek gıdaya geçmedim. Hazır katı mamalar var muzlu irmikli o tarz şeyler yediriyorum arada sırada tarhana çorbası bebek bisküvisi yumurta sarısı falan ama bir düzenimiz yok ben çalışıyorum bebeğime annem bakıyor oda eski insan tarifler falan anlamıyor kızım daha desteksiz oturamıyor o yüzden kaşıkla beslemek zor oluyor ne yapacam bilmiyorum