Bebeğim 5 aylık 3 ayından itibaren yanağında kuruluk kızarıklık ve kaşıntı oluştu doktora götürdüm öpmeden kaynaklıdır dedi ve atopik dermatit dedi krem kullandım 10 gün boyunca geçmedi üstüne daha çok kaşınmaya başladı yine götürdüm başka bir krem verdi yine tekrarlıyor gün içinde nemlendiryrm acaba dedim benim sütümden geçen bir alerjisi mi var randevu alamadım hastaneden benim evde yapabileceğim bir şey var mı sizce ne alerjisi olabilir diyet yapmalı mıyım çok üzülüyorum kendini kaşıyınca sadece yüzünde var bu arada kafasını da kaşıyor