Dyldrm ben yarı zamanlı çalışıyorum geldiğimde süpürüceksem kızımı ana kucağına koyuyorum müziğini açıp oyuncak veriyorum eline duruyo süpürge sesini seviyo çünkü. Yemek de çok nadir yapıyorum ya kayınvalidem getiriyo ya eşim evdeyken yapıp bırakıyorum yada baktım uzun uzun uyuyo hemen koşup mutfağa çabuk pişicek şeyler yapıyorum. Tuvalet/banyo temizliğini duşa girdikçe, tuvalete girdikçe yapıyorum o arada da kızımı bebek arabasına koyuyorum orda oyalanıyo hızlıca temizleyip yanına gidiyorum. Yada kapıyı açık bırakıyorum beni izliyo konuşuyorum falan onunla öyle duruyo. Ağlarsa bırakıyorum herşeyi..