Pelinfeyza oooo bak resmen tüm zorlukları atlatmışsınız, güzel günler sizi bekliyor. Pandemiden dolayı evde kalmamız, rahatça çıkıp dolaşamamız etkiliyor olabilir. Herhangi bir sağlık probleminiz yoktur öyle korkutmayın kendinizi 🤲🏻🥰 bu süreçte tanıdığım birçok kişinin başına gelen durum kuzenim de öyleydi ama şu an çok iyi. Kendinizi mutlu edecek şeyler yapmaya çalışın yiyin, için film izleyin 😊 benimde haftaya 3 aylık olacak bebeğim var çok bunaldım dışarı çıkamıyoruz, rahat uyuyup kalkamıyorum ama kendimi hemen bırakmıyorum geçecek bu durumlar 🥰