Diilaraa04 Kızlar bebeğim 8 ay 20 günlük bi tane dişimiz patlayalı 1 hafta oldu ama huzursuzluk 2 gündür başladı hiç ağlamayan bebek saatlerce ağlıyor kesinlikle uykuya geçişi olmuyor uyuduğu gibi en fazla yarım saat içinde ağlayarak uyanıyor siz bu diş çıkarmayı nasıl atlattınız neler yaptınız
FatmaKrbkl Diilaraa04 benim oğlum da 8 ay 19 günlük bi haftadır falan bişiyler var gibi yok 😒😂 diş jeli ya da granül gibi bişiyler kullananlar var, ben zeytinyağına 4-5 tane karanfil atıp dolapta beklettim biraz özleşince sürmeye çalıştım oğlumun izin verdiği kadarıyla ama pek bi fark olmadı 😒
ecemm-6161 Diilaraa04 canım calpol ver agrıdan olıyor oyke az soğuk seyler meyve yedir cok iyi geliyor
Tosbik1406 Diilaraa04 soğan karanfil zeytinyağ karıştır sür canım tetagılverdim fayda göremedim çok narin zaten ağlamayı seviyor en ufak ağrıda
BuseCan Diilaraa04 jel işe yaramıyor havuç salatalık ver kemirsin. Calpol veriyorum çok ağladığında en azından biraz rahatlıyor
Diilaraa04 FatmaKrbkl bende doktor tavsiyesiyle diş jeli kullandım da pek bi faydasını göremedim benimki de izin vermiyor sürmeme
ENA FatmaKrbkl benim kendi yaptığım karanfil yağını sürdüğümde işe yaramadı hazir aldim aktardan o baya etkili oldu. Yalnız baya yoğun ve acı oluyor. Az sürmek gerek. Acıdan asla yemek yemeyen bebeğim yaği sürüp 10 dk bekleyince iştahla yiyiyor.
Gulsaahh Canım çok huzursuz olduğunda calpol verin rahatlasın bebek, bizimki de öyleydi. Çok ilaç kullanmayı seven birisi değilim ama ağrıları oluyor, kolay değil. Calpol uyku da yapar, uykuyu alamadıkça acı da var tabii iyice huzursuz oluyorlar.
Diilaraa04 Gulsaahh doktorumuz bize dolven verdi onu kullanıyorum genelde bende ilaç kullanma taraftarı değilim ama mecbur kalıyorum
FatmaKrbkl ENA bende aldırayım o zaman ya bende ağır olur diye tereddüt etmiştim ama sonrası rahatlıyorsa değer, teşekkürler 🌿
Diilaraa04 Tosbik1406 benimkide normalde çok ağlayan bir bebek değildir sanırım çok acısı var ki böyle yapıyor
Diilaraa04 BuseCan evet jel bir işe yaramıyor doktorumuz dolven verdi onu kullanıyorum acaba calpol mu kullansam o daha mı iyi
Diilaraa04 zeynep_2020 aynen doktorumuzda öyle dedi herkes calpol diyince bende acaba değiştirsem mi diye düşündüm
zeome kızım 5 aylıkken alttan 2 dişi çıkmıştı jel kullanıyordum baktım işe yaramıyor 8 aylık oldu ve tam 7 dişi birden patladı gelıyor huzursuz uykusuz gecelerdi tabi doktora götürdüm nurse harveys şurup birde dişlerinin agrısı için doktorum bu ilaçları önerdi aldım dencol spreyli diş jeli çok şükür agrıları aglamaları uykusuzluğu düzeldi bi araştırın tavsıye ederim ❤️
Diilaraa04 zeome ya tabi araştırırım inşallah bize de iyi gelir ya bizde 10 gündür perişan haldeyiz uyku düzeni sıfır huzursuzluk ağlama tavan yapmış durumda ne yapacağımı bilemiyorum