Yafes 3 aylik bebeğine uyku düzeni kuran arkadaslarimiz var mı, gece 10 dan 1 e kadar ağlama krizlerimiz oluyor uyutmaya çalışıyorum uyumuyor, uyku düzeni için erken mi, yoksa aramızda uyku düzeni oluşturan arkadaslarimiz var mı
Akinege Yafes 4. Aydan önce uyku düzeni olustutmak zor diye okumuştum. Benim.bebegim de 3 e girdi duzensiz yanu uykuları bazen bakıyorum 8 de gece uykusuna dalıyor bazen gece 1 de hala gecmek istemiyor. Uyutmak icin bence zorlamayin çünkü onlarda su anda kendi uyku rutinlerini bulmaya çalışıyolar doktorumuz bana öyle demisti.
Cansuukoosee Yafes kundak yapın akşam hep aynı saatte karanlık gece lambası olan odada uyutmaya çalışın çok faydası oluyor. Bazen ağlama krizlerine giriyor direniyor ama en sonunda uyuyor alışıyor zamanla benmki yavaş yavaş alıştı bazen kendi mamasını o saatte yerse uyuya kalıyor canım.
Yafes Cansuukoosee doğduğundan itibaren kundak yapmadım istemiyor malesef, akşam loş ışıkta uyutmaya çalışıyorum ama gündüz kendi kendine uyuyan bebegim gece bambaşka bir bebek oluyor acaba alışkanlık haline mi getirdi diye düşünüyorum 🤗