BarlasMomm yaa benimkide kan aldırırken kan zor çıkıyor ya çok sıkıyorlar elini kan çıksın diye o zaman çok ağlıyor gözünden yaş akıyor yavrumun ben ondan önce başlıyorum ağlamaya yarın bize de test yapılacak şimdiden başladı stresi 😞34 günlük daha rabbim daha kötülerinden esirgesin