Ecegms çok güzel ve değinilmesi gerekli olan bir konuya değinmişsiniz. Uygulama bebek temelli bilgi paylaşımı olması gereken bir uygulamayken bazen görüyoruz ki üyeler birbirleriyle uğralmaktan. Kesin ve net öneriler vermekten hiç çekinmiyorlar. Her ailenin yapısı kişilerin özellikleri farklıdır. Bir aileye tanımadan verdiğiniz öneri o aileyi iyice krize sokabilir. Ben bu alanda çalışan bir uzman olarak bile açtığım postta hep yapılabilir edilebilir gibi ifadeler kullanıyorum. Umarım yazdıklarınız yerini bulur. Daha çok ılımlı bebek, anne ve aile dostu mesajlar postlar görürüz sevgiler