Merhaba anneler. 50 günlük kızım var emziğe alıştırmak istiyorum. Almıyordu bir kerelik hafif pekmeze değdirip verdim aldı ama basma türlü almıyor öğürüyor. Bibs, avent, nuk emzikleri almıştım. Bibs hariç diğer ikisini hiç tutmadı. Bebeğimi nasıl alıştırabilirim emziğe ? Hangi zamanlar vermeliyim ? Artık sadece göğsümde uyumaya başladı çözüm bulmak istiyorum 🙈