Kızlar merhaba 3 ay 2 günlük oğlum var doğduğundan beri uykuyla aramız iyi değil. Gece uykuları normalleri ancak gündüz hiç uyumuyor . En fazla yarım saat oluyo o da sallayarak. Bazen sallasam bile uyumuyor. Tuvalete bile giremiyorum çünkü hep mızmız oluyo ve uyanık olduğu için hemen acıkıyor 1 buçuk 2 saat zor dayanıyor normal mi bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun 😬