Merhaba arkadaşlar kızım doğuştan beri zayıf bi bebek hiç kilolu halini hatırlamam hep bi geriden gidiyor 10 aylık olduk halada 8 kg yemesi öle çok kötü de deil anlamadım 6 aylıkken kilo alamıyor diye kan değerlerine bakmışlardı sonuçlar iyiydi her gören hiç 10 aylık göstermiyor diyor çok moralim bozuluyor tabi derdim bu olsun çok şükür sağlığı yerinde ama kilo alması için napabilirim tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz ben kilolu bi bayanım oğlumda öle eşim ve ailesi minyonlar acaba onlara mı çekti diyorum genlerle alakalı olabilir mi ki 😒