Sahraligunler Biogaio kullanıyorum şuan bebeğim bir aylık bir haftalıkken başladım ne zamana kadar kullanmaliyim
Didem_AVCI93 Sahraligunler bizde bu damlayı kullandık eczacı 6 aydan sonra bebek daha çok hareketlendigi için kendi daha rahat gazını cikarabiliyo o yüzden kullanmanıza gerek yok ama tercih sizin dedi 5. ay sonunda bıraktık damlayı kızım 6 ay 19 günlük şimdilik gaz problemimiz yok çok şükür tabiki bebekten bebeğe değişiyo
Selin28 Bebegine göre kararını sen verirsin ben iki ay kullandım 20 günlük iken basladik 2.ayda kendi gazını rahat çıkarınca bıraktık bazı bebekler kolik olunca 4 veya 5. Aya kadar kullanıyorlar